Als de consument gebruikmaakt van zijn herroepingsrecht, worden alle aanvullende overeenkomsten van rechtswege ontbonden.<\/li>\n<\/ol>\nArtikel 9 \u2013 Verplichtingen van de ondernemer bij herroeping<\/strong><\/p>\n\n- Als de ondernemer de melding van herroeping door de consument op elektronische wijze mogelijk maakt, stuurt hij na ontvangst van deze melding onverwijld een ontvangstbevestiging.<\/li>\n
- De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt.<\/li>\n
- De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.<\/li>\n
- Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.<\/li>\n
- De kosten voor het retourneren van ontvangen producten zijn niet voor rekening van de ondernemer: de kosten voor retour van het pakket vanaf de consument naar de webwinkel zijn voor rekening van de consument. De consument dient voor de exacte tarieven de website van de pakketdienst waarmee het pakket retour gezonden wordt te raadplegen.<\/li>\n<\/ol>\n
Artikel 10 \u2013 Uitsluiting herroepingsrecht<\/strong><\/p>\nDe ondernemer kan de navolgende producten en diensten uitsluiten van het herroepingsrecht, maar alleen als de ondernemer dit duidelijk bij het aanbod, althans tijdig voor het sluiten van de overeenkomst, heeft vermeld:<\/p>\n
\n- Producten of diensten waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financi\u00eble markt waarop de ondernemer geen invloed heeft en die zich binnen de herroepingstermijn kunnen voordoen;<\/li>\n
- Overeenkomsten die gesloten zijn tijdens een openbare veiling. Onder een openbare veiling wordt verstaan een verkoopmethode waarbij producten, digitale inhoud en\/of diensten door de ondernemer worden aangeboden aan de consument die persoonlijk aanwezig is of de mogelijkheid krijgt persoonlijk aanwezig te zijn op de veiling, onder leiding van een veilingmeester, en waarbij de succesvolle bieder verplicht is de producten, digitale inhoud en\/of diensten af te nemen;<\/li>\n
- Dienstenovereenkomsten, na volledige uitvoering van de dienst, maar alleen als:
\na. De uitvoering is begonnen met uitdrukkelijke voorafgaande instemming van de consument; en
\nb. De consument heeft verklaard dat hij zijn herroepingsrecht verliest zodra de ondernemer de overeenkomst volledig heeft uitgevoerd;<\/li>\n - Overeenkomsten met betrekking tot vrijetijdsbesteding, als in de overeenkomst een bepaalde datum of periode van uitvoering daarvan is voorzien;<\/li>\n
- Volgens specificaties van de consument vervaardigde producten, die niet geprefabriceerd zijn en die worden vervaardigd op basis van een individuele keuze of beslissing van de consument, of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn;<\/li>\n
- Producten die snel bederven of een beperkte houdbaarheid hebben;<\/li>\n
- Verzegelde producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygi\u00ebne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling na levering is verbroken;<\/li>\n
- Producten die na levering door hun aard onherroepelijk vermengd zijn met andere producten;<\/li>\n
- De levering van digitale inhoud anders dan op een materi\u00eble drager, maar alleen als:
\na. De uitvoering is begonnen met uitdrukkelijke voorafgaande instemming van de consument; en
\nb. De consument heeft verklaard dat hij hiermee zijn herroepingsrecht verliest.<\/li>\n<\/ol>\nArtikel 11 \u2013 De prijs<\/strong><\/p>\n\n- Gedurende de in het aanbod vermelde geldigheidsduur worden de prijzen van de aangeboden producten en\/of diensten niet verhoogd, behoudens prijswijzigingen als gevolg van veranderingen in btw-tarieven.<\/li>\n
- In afwijking van het vorige lid kan de ondernemer producten of diensten waarvan de prijzen gebonden zijn aan schommelingen op de financi\u00eble markt en waar de ondernemer geen invloed op heeft, met variabele prijzen aanbieden. Deze gebondenheid aan schommelingen en het feit dat eventueel vermelde prijzen richtprijzen zijn, worden bij het aanbod vermeld.<\/li>\n
- Prijsverhogingen binnen 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn alleen toegestaan indien zij het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen.<\/li>\n
- Prijsverhogingen vanaf 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn alleen toegestaan indien: a. De ondernemer dit bedongen heeft en:
\nb. Deze het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen; of
\nc. De consument de bevoegdheid heeft de overeenkomst op te zeggen met ingang van de dag waarop de prijsverhoging ingaat.<\/li>\n - De in het aanbod van producten of diensten genoemde prijzen zijn inclusief btw.<\/li>\n<\/ol>\n
Artikel 12 \u2013 Nakoming overeenkomst en extra garantie<\/strong><\/p>\n\n- De ondernemer staat er voor in dat de producten en\/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en\/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en\/of overheidsvoorschriften. Indien overeengekomen staat de ondernemer er tevens voor in dat het product geschikt is voor ander dan normaal gebruik.<\/li>\n
- Een door de ondernemer, diens toeleverancier, fabrikant of importeur verstrekte extra garantie beperkt nimmer de wettelijke rechten en vorderingen die de consument op grond van de overeenkomst tegenover de ondernemer kan doen gelden indien de ondernemer is tekortgeschoten in de nakoming van zijn deel van de overeenkomst.<\/li>\n
- Onder extra garantie wordt verstaan iedere verbintenis van de ondernemer, diens toeleverancier, importeur of producent waarin deze aan de consument bepaalde rechten of vorderingen toekent die verder gaan dan waartoe deze wettelijk verplicht is in geval hij is tekortgeschoten in de nakoming van zijn deel van de overeenkomst.<\/li>\n<\/ol>\n
Artikel 13 \u2013 Levering en uitvoering<\/strong><\/p>\n\n- De ondernemer zal de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij het in ontvangst nemen en bij de uitvoering van bestellingen van producten en bij de beoordeling van aanvragen tot verlening van diensten.<\/li>\n
- Als plaats van levering geldt het adres dat de consument aan de ondernemer kenbaar heeft gemaakt.<\/li>\n
- Met inachtneming van hetgeen hierover in artikel 4 van deze algemene voorwaarden is vermeld, zal de ondernemer geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren, tenzij een andere leveringstermijn is overeengekomen. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan uiterlijk 30 dagen nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. De consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden en recht op eventuele schadevergoeding.<\/li>\n
- Na ontbinding conform het vorige lid zal de ondernemer het bedrag dat de consument betaald heeft onverwijld terugbetalen.<\/li>\n
- Het risico van beschadiging en\/of vermissing van producten berust bij de ondernemer tot het moment van bezorging aan de consument of een vooraf aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.<\/li>\n<\/ol>\n
Artikel 14 \u2013 Duurtransacties: duur, opzegging en verlenging<\/strong><\/p>\nOpzegging:<\/em><\/p>\n\n- De consument kan een overeenkomst die voor onbepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van producten of diensten, te allen tijde opzeggen met inachtneming van daartoe overeengekomen opzeggingsregels en een opzegtermijn van ten hoogste \u00e9\u00e9n maand.<\/li>\n
- De consument kan een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van producten of diensten, te allen tijde tegen het einde van de bepaalde duur opzeggen met inachtneming van daartoe overeengekomen opzeggingsregels en een opzegtermijn van ten hoogste \u00e9\u00e9n maand.<\/li>\n
- De consument kan de in de vorige leden genoemde overeenkomsten:<\/li>\n
\n- Te allen tijde opzeggen en niet beperkt worden tot opzegging op een bepaald tijdstip of in een bepaalde periode;<\/li>\n
- Tenminste opzeggen op dezelfde wijze als zij door hem zijn aangegaan;<\/li>\n
- Altijd opzeggen met dezelfde opzegtermijn als de ondernemer voor zichzelf heeft bedongen.<\/li>\n<\/ul>\n<\/ol>\n
Verlenging:<\/em><\/p>\n\n- Een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van producten of diensten, mag niet stilzwijgend worden verlengd of vernieuwd voor een bepaalde duur.<\/li>\n<\/ol>\n
Duur:<\/em><\/p>\n\n- Als een overeenkomst een duur van meer dan een jaar heeft, mag de consument na een jaar de overeenkomst te allen tijde met een opzegtermijn van ten hoogste \u00e9\u00e9n maand opzeggen, tenzij de redelijkheid en billijkheid zich tegen opzegging v\u00f3\u00f3r het einde van de overeengekomen duur verzetten.<\/li>\n<\/ol>\n
Artikel 15 \u2013 Betaling<\/strong><\/p>\n\n- Voor zover niet anders is bepaald in de overeenkomst of aanvullende voorwaarden, dienen de door de consument verschuldigde bedragen te worden voldaan binnen 14 dagen na het ingaan van de bedenktermijn, of bij het ontbreken van een bedenktermijn binnen 14 dagen na het sluiten van de overeenkomst. In geval van een overeenkomst tot het verlenen van een dienst, vangt deze termijn aan op de dag nadat de consument de bevestiging van de overeenkomst heeft ontvangen.<\/li>\n
- Bij de verkoop van producten aan consumenten mag de consument in algemene voorwaarden nimmer verplicht worden tot vooruitbetaling van meer dan 50%. Wanneer vooruitbetaling is bedongen, kan de consument geen enkel recht doen gelden aangaande de uitvoering van de desbetreffende bestelling of dienst(en), alvorens de bedongen vooruitbetaling heeft plaatsgevonden.<\/li>\n
- De consument heeft de plicht om onjuistheden in verstrekte of vermelde betaalgegevens onverwijld aan de ondernemer te melden.<\/li>\n
- Indien de consument niet tijdig aan zijn betalingsverplichting(en) voldoet, is deze, nadat hij door de ondernemer is gewezen op de te late betaling en de ondernemer de consument een termijn van 14 dagen heeft gegund om alsnog aan zijn betalingsverplichtingen te voldoen, na het uitblijven van betaling binnen deze 14-dagen-termijn, over het nog verschuldigde bedrag de wettelijke rente verschuldigd en is de ondernemer gerechtigd de door hem gemaakte buitengerechtelijke incassokosten in rekening te brengen. Deze incassokosten bedragen maximaal: 15% over openstaande bedragen tot \u20ac 2.500,=; 10% over de daaropvolgende \u20ac 2.500,= en 5% over de volgende \u20ac 5.000,= met een minimum van \u20ac 40,=. De ondernemer kan ten voordele van de consument afwijken van genoemde bedragen en percentages.<\/li>\n<\/ol>\n
Artikel 16 \u2013 Klachtenregeling<\/strong><\/p>\n\n- De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.<\/li>\n
- Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer.<\/li>\n
- Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.<\/li>\n
- De consument dient de ondernemer in ieder geval 4 weken de tijd te geven om de klacht in onderling overleg op te lossen. Na deze termijn ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.<\/li>\n<\/ol>\n
Artikel 17 \u2013 Geschillen<\/strong><\/p>\nOp overeenkomsten tussen de ondernemer en de consument waarop deze algemene voorwaarden betrekking hebben, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing. Ook indien de consument woonachtig is in het buitenland. Het Weens Koopverdrag is niet van toepassing.<\/p>\n
Artikel 18 \u2013 Aanvullende of afwijkende bepalingen<\/strong><\/p>\nAanvullende dan wel van deze algemene voorwaarden afwijkende bepalingen mogen niet ten nadele van de consument zijn en dienen schriftelijk te worden vastgelegd dan wel op zodanige wijze dat deze door de consument op een toegankelijke manier kunnen worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager.<\/p>\n
Hengelo 20-03-2020<\/p>\n
<\/p>\n
ALGEMENE VOORWAARDEN THENEWYOU SALON<\/span><\/strong><\/p>\n <\/span><\/p>\n\n- Algemeen<\/span><\/strong><\/li>\n<\/ol>\n
Deze voorwaarden gelden voor iedere aanbieding, behandeling en transactie tussen Beauty & Wellness The New You ( hierna genoemd: The New You) en een cli\u00ebnt waarop de praktijk deze voorwaarden van toepassing heeft verklaard, voor zover van deze voorwaarden niet door partijen uitdrukkelijk en schriftelijk is afgeweken.<\/span><\/p>\n <\/span><\/p>\n\n- Inspanningen praktijk<\/span><\/strong><\/li>\n<\/ol>\n
The New You zal de behandelingen naar beste inzicht en vermogen en overeenkomstig de eisen van goed vakmanschap uitvoeren en op grond van de op dat moment bekende stand der wetenschap. The New You zal zoveel als redelijkerwijs mogelijk is de cli\u00ebnt inlichten over financi\u00eble consequenties van de wijziging of aanvulling van de behandeling.<\/span><\/p>\n <\/span><\/p>\n\n- Afspraken<\/span><\/strong><\/li>\n<\/ol>\n
De cli\u00ebnt moet verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk 24 uur voorafgaande aan de afspraak aan The New You melden. Indien de cli\u00ebnt deze verplichting niet of niet tijdig nakomt, mag The New You 50% voor de afgesproken behandeling aan de cli\u00ebnt berekenen. Indien de cli\u00ebnt meer dan vijf minuten later dan de afgesproken tijd in de praktijk komt, mag de schoonheidssalon de verloren tijd inkorten op de behandeling en toch het gehele afgesproken bedrag berekenen. Bij meer dan vijftien minuten later dan de afgesproken tijd in de praktijk aan komen kan The New You de afspraak annuleren en het gehele afgesproken bedrag berekenen. De praktijk moet verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk 48 uur voorafgaande aan de afspraak aan de cli\u00ebnt melden.<\/span><\/p>\n <\/span><\/p>\n\n- Betaling<\/span><\/strong><\/li>\n<\/ol>\n
The New You vermeldt alle prijzen van behandelingen en producten zichtbaar in de salon. De gemelde prijzen zijn inclusief 21 % BTW. Aanbiedingen in advertenties zijn geldig in de aangegeven looptijd en\/of zolang de voorraad strekt. De cli\u00ebnt dient direct na afloop van de behandeling de betaling van de behandeling en eventuele producten per pin of contant te voldoen. Wanneer er is afgesproken tussen The New You en cli\u00ebnt per factuur te betalen, moet dit binnen een termijn van 14 dagen voldaan worden. Er wordt \u00e9\u00e9nmalig een<\/span><\/p>\nherinnering verstuurd waarbij deze binnen 7 dagen betaald moet worden. Wanneer de herinnering niet binnen 7 dagen betaald, zal er een aanmaning verstuurd worden. Wanneer deze niet tijdig betaald wordt mag The New You 20% extra bovenop de factuurprijs berekenen.<\/span><\/p>\n <\/span><\/p>\n\n- Persoonsgegevens & privacy<\/span><\/strong><\/li>\n<\/ol>\n
De cli\u00ebnt voorziet The New You de eerste behandeling van alle gegevens, waarbij aangegeven wordt dat deze noodzakelijk zijn of waarvan de cli\u00ebnt redelijkerwijs behoort te begrijpen dat deze noodzakelijk zijn voor het zorgvuldig uitvoeren van de behandelingen en administratie. De praktijk neemt de persoonlijke gegevens van de cli\u00ebnt op in een geautomatiseerd systeem.<\/span><\/p>\nThe New You behandelt de vertrouwelijke gegevens van de cli\u00ebnt volgens de richtlijnen in de Wet Bescherming Persoonsgegevens. The New You zal gegevens van de cli\u00ebnt niet verkopen of verhuren aan derden zonder schriftelijke toestemming vooraf van de client.<\/span><\/p>\n <\/span><\/p>\n\n- Geheimhouding<\/span><\/strong><\/li>\n<\/ol>\n
The New You is verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die de cli\u00ebnt heeft medegedeeld tijdens de behandeling. Informatie geldt als vertrouwelijk als dit door de cli\u00ebnt is meegedeeld of als dit voortvloeit uit de aard van de informatie. De geheimhouding vervalt indien, op grond van een wettelijke bepaling of een rechterlijke uitspraak, The New You verplicht is de vertrouwelijke informatie aan derden te verstrekken.<\/span><\/p>\n <\/span><\/p>\n\n- Aansprakelijkheid<\/span><\/strong><\/li>\n<\/ol>\n
The New You is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, ontstaan doordat The New You is uitgegaan van door de cli\u00ebnt verstrekte onjuiste en\/of onvolledige informatie over relevante lichamelijke aandoeningen, medicijngebruik, werkzaamheden of vrijetijdsbesteding. The New You is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de cli\u00ebnt heeft meegenomen naar de salon.<\/span><\/p>\n <\/span><\/p>\n\n- Garantie<\/span><\/strong><\/li>\n<\/ol>\n
The New You geeft de cli\u00ebnt \u00e9\u00e9n week (7 dagen) garantie op de behandeling en de producten. Deze garantie vervalt indien:<\/span><\/p>\nDe cli\u00ebnt andere producten dan de door The New You geadviseerde producten heeft gebruikt De cli\u00ebnt de adviezen voor thuisverzorging niet heeft opgevolgd.<\/span><\/p>\nDe cli\u00ebnt het advies om medische hulp te zoeken niet binnen vijf werkdagen heeft opgevolgd. De cli\u00ebnt de producten niet volgens de gebruiksaanwijzing heeft gebruikt.<\/span><\/p>\n <\/span><\/p>\n\n- Beschadiging & diefstal<\/span><\/strong><\/li>\n<\/ol>\n
The New You heeft het recht van de cli\u00ebnt een schadevergoeding te eisen indien de cli\u00ebnt meubilair, apparatuur of producten beschadigt. De praktijk meldt diefstal altijd bij de politie.<\/span><\/p>\n <\/span><\/p>\n\n- Klachten<\/span><\/strong><\/li>\n<\/ol>\n
Indien de cli\u00ebnt een klacht heeft over de behandeling of een product, moet deze zo spoedig mogelijk, doch binnen vijf werkdagen na ontdekking schriftelijk gemeld worden aan The New You. De praktijk moet binnen vijf werkdagen adequaat antwoord geven. Indien een klacht gegrond is, zal The New You de behandeling opnieuw verrichten zoals overeengekomen, tenzij dit inmiddels voor de cli\u00ebnt aantoonbaar zinloos is geworden en de cli\u00ebnt dit schriftelijk kenbaar maakt. Indien The New You en de cli\u00ebnt niet tot overeenstemming kunnen komen, kan de cli\u00ebnt het geschil voorleggen aan de wetgever of mediator.<\/span><\/p>\n <\/span><\/p>\n\n- Behoorlijk gedrag<\/span><\/strong><\/li>\n<\/ol>\n
De cli\u00ebnt behoort zich in de praktijk te gedragen volgens algemeen aanvaarde normen. Indien de cli\u00ebnt na herhaaldelijke waarschuwingen onbehoorlijk gedrag blijft vertonen, heeft The New You het recht de cli\u00ebnt de toegang tot de praktijk te weigeren onder opgaaf van redenen.<\/span><\/p>\n <\/span><\/p>\n\n- Recht<\/span><\/strong><\/li>\n<\/ol>\n
Op elke overeenkomst tussen The New You en de cli\u00ebnt is het Nederlands recht van toepassing. Ingeval van uitleg van de inhoud en strekking van deze algemene voorwaarden, is de Nederlandse tekst daarvan steeds bepalend. Van toepassing is steeds de laatst gedeponeerde versie c.q. de versie zoals die gold ten tijde van de totstandkoming van de overeenkomst.<\/span><\/p>\n <\/span><\/p>\n[\/et_pb_text][\/et_pb_column][\/et_pb_row][\/et_pb_section][et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”3.2.1″ background_color=”rgba(51,51,51,0.05)” custom_padding=”0|0px|0|0px|false|false” global_module=”177″ saved_tabs=”all”][et_pb_row custom_padding=”|||” _builder_version=”3.2.1″][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.0.47″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_signup mailchimp_list=”StudioTheNewYou|6450d7ddc2″ mailchimp_account_name=”StudioTheNewYou” mailchimp_api_key=”844cd56885e23842821eef1eba0100a7-us11″ first_name_field=”off” last_name_field=”off” success_message=”Verzonden” title=”NIEUWSBRIEF” description=”<\/p>
\n<p>Blijf per e-mail op de hoogte van alle SUPER DEALS en NIEUWTJES.<\/p>
\n<p>” _builder_version=”3.4″ use_background_color=”off” background_layout=”light”]<\/p>\n
Blijf per e-mail op de hoogte van alle SUPER DEALS en NIEUWTJES.<\/p>\n
[\/et_pb_signup][\/et_pb_column][\/et_pb_row][et_pb_row use_custom_width=”on” width_unit=”off” custom_width_percent=”100%” custom_padding=”0|0px|0|0px|false|false” _builder_version=”3.2.1″][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.0.47″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_map address=”Reimersdennenweg 11, 7559 PL Hengelo, Nederland” zoom_level=”12″ address_lat=”52.2993993″ address_lng=”6.8117053999999″ mouse_wheel=”off” use_grayscale_filter=”on” grayscale_filter_amount=”100″ _builder_version=”3.2.1″][et_pb_map_pin title=”THENEWYOU” pin_address=”Reimersdennenweg 11, 7559 PL Hengelo, Nederland” pin_address_lat=”52.2993993″ pin_address_lng=”6.8117053999999″ _builder_version=”3.2.1″][\/et_pb_map_pin][\/et_pb_map][\/et_pb_column][\/et_pb_row][\/et_pb_section]<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"
ALGEMENE VOORWAARDEN WEBWINKEL Inhoudsopgave Artikel 1 \u2013 Definities Artikel 2 \u2013 Identiteit van de ondernemer Artikel 3 \u2013 Toepasselijkheid Artikel 4 \u2013 Het aanbod Artikel 5 \u2013 De overeenkomst Artikel 6 \u2013 Herroepingsrecht Artikel 7 \u2013 Verplichtingen van de consument tijdens de bedenktijd Artikel 8 \u2013 Uitoefening van het herroepingsrecht door de consument en kosten […]<\/p>\n","protected":false},"author":3,"featured_media":12,"parent":0,"menu_order":0,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","template":"","meta":{"_seopress_robots_primary_cat":"","_seopress_titles_title":"","_seopress_titles_desc":"","_seopress_robots_index":"","_et_pb_use_builder":"on","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","footnotes":""},"class_list":["post-332","page","type-page","status-publish","has-post-thumbnail","hentry"],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/thenewyou.nl\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/332","targetHints":{"allow":["GET"]}}],"collection":[{"href":"https:\/\/thenewyou.nl\/wp-json\/wp\/v2\/pages"}],"about":[{"href":"https:\/\/thenewyou.nl\/wp-json\/wp\/v2\/types\/page"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/thenewyou.nl\/wp-json\/wp\/v2\/users\/3"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/thenewyou.nl\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=332"}],"version-history":[{"count":5,"href":"https:\/\/thenewyou.nl\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/332\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":1093,"href":"https:\/\/thenewyou.nl\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/332\/revisions\/1093"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/thenewyou.nl\/wp-json\/wp\/v2\/media\/12"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/thenewyou.nl\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=332"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}