Retourneren

Zo werkt retourneren: Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.

Enkel de kosten voor retour van jou thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van de pakketdienst waarmee je het pakket retour zendt.

Indien je gebruikmaakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden.

Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met mij opnemen via info@thenewyou.nl. Ik zal vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Zie hieronder de uitzonderingen en voorwaarden voor retourneren.

Uitzonderingen retourneren

(On)verzegelde producten

Let op: Je kunt enkel verzegelde producten retourneren. Wanneer de verzegeling verbroken is, is het product/zijn de producten niet retourneer baar. Bij verbreking van de verzegeling is jouw bestelling definitief en kan deze niet meer geretourneerd worden.

Houdbare producten

Houdbare producten die je via deze webwinkel koopt, hebben slechts een beperkte houdbaarheid en kunnen daarom niet geretourneerd worden. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is daarom na succesvolle betaling definitief.

Let op: Met het oog op de regels omtrent hygiëne kan THE NEW YOU uitsluitend ongebruikte en ongeopende producten terugnemen!

Garantie

Wat is de wettelijke garantie?

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.